Sevindirik pedalı

Pencerelerin güneşini hızlıca ört
Güzel bir gün dikkatimi dağıtıyor
Çek şu sevindirik düşünceleri burnumun dibinden
İki metre ya var ya yok önümde, çarpmayayım
Otomobil kullanmasını bile bilmem
Bu his de kim, beni şoför koltuğuna oturttu
Direksiyon başında buldum kendimi.
Şöyle dedi:
-Herşeyi boşa al, üzüntüden yavaşça kaldır ayağını
-Şimdi bas sevindirik şeylerin üstüne.
-Biliyorum sus, fren nerede diye sorma
-Yolun sonuna kadar ilerle, frenleri söktüm

Madem öyle, bugün kumruları getir
Çocukluğumdan uçuyorlar mermerime
O ne güzel iniş sesi
Saniyelere sığdırıyor derdimi ilgilendirmeyen tüm güzel şarkıları.

Radyoyu siktiret, bir şarkı buldum
Ölene kadar dinleyelim
Hikayeler türetelim, öyle gülelim


Yorumlar

  1. "Kalk, gidelim!" der gibi bir hal var bu şiirde.
    "-Yolun sonuna kadar ilerle, frenleri söktüm"-işte bunu sevdim! :)
    Çok güzel... Kaleminize sağlık, efendim!!!
    Ve şarkıya mest oldum, diyebilirim! :)
    Ölene kadar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim, efendim!!! :)
      Şarkıyı çok sonradan keşfetmenin üzüntüsünü yaşıyorum...
      Gitmişliklerimle,

      Sil
  2. Ne zamandır okuyamamıştım. Değişen bir şey yok. Yine harika.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estağfurullah ve teşekkürler, efendim! :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Youtuber iş ilanı

Gazeteci iş ilanı