Mevsim atölyesi

Trenler getirttim tam karşıma
Yaşlı buharlılar yürüyor usulca şimdi, önümden
Hiçbirine binmedim.
İstasyona da uğramam, yanıbaşımda, giderek küçülmüş,
Sanki daha iyi böyle, yalanı yok.

Bir ev inşa ettim, düşlerimce
Haliyle o da büyük sayılmaz, ama
Yazları sildim aklımdan, kar yağıyor
Bilmem, belki yağmur
Yerden yukarı üstelik.
Bulutlar ve sis, sildiler uzakları
Bu dünyanın sonsuz olduğuna inandım.

Sıcak bir şeyler içmedim
Bardaktan çıkan dumanı izledim, Dakikalarca
Gülümsedim.

Yarının yalanı yok, bu yüz böyle kalmaz
Korkmak şu an ne güzel bir gerçek
Yeni bir mevsim icat ettim
Hemen siliveriyor zihnim bir sonraki kabusları
Birkaç saniyeliğine
Bu ne güzel unutkanlık.

Yorumlar

  1. "Yazları sildim aklımdan, kar yağıyor"
    Bu yaz mevsimini tamamen silsek ve hep kar yağsa...
    Bilmem, belki bazen de yağmur :)
    Bardaktan çıkan duman, hakikaten dakikalarca ve sadece seyretmek için!
    Kaleminize sağlık, efendim! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke hep kar yağsa ya da yağmur... :)
      Çok teşekkür ederim, efendim!!! :)

      Sil
  2. "Yarının yalanı yok, bu yüz böyle kalmaz
    Korkmak şu an ne güzel bir gerçek"

    Böyle bakabiliyor olmak da ayrı bir yetenek ister. Böyle yazıyor olmak ise bambaşka bir yetenek. Ellerinize sağlık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estağfurullah, efendim, sadece saçmalıyorum :)
      Ve teşekkürler!!! :)

      Sil
  3. Helal olsun size, bir kaç saniyeliğine de olsa başarmışsınız format atmayı. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birkaç saniyeliğine de olsa... :)
      Çok teşekkür ederim, değerli yorumunuz için, efendim! :)

      Sil
  4. Efendim şiir okumayı sevmem ama inanın bunlar bir harika!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu duymak ne hoş. Çok mutlu oldum, efendim! :)
      Teşekkürler! :)

      Sil
  5. Heyy merhaba ben Nur !
    Bayıldım çok güzel bir kaleminiz var ( benim gibi amatörlerin sizin gibi insanlara ihtiyacı var )
    Hemen takibe alıyorum:)
    Bende beklerim misafirliğimee

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, efendim! :)
      Teşekkürler!
      Geleceğim... :)

      Sil
    2. Ve estağfurullah, amatörlüğün diploması bende :)

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Estağfurullah, efendim. O sizin harikalığınız! :)
      Çok teşekkür ederim! :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Youtuber iş ilanı

Gazeteci iş ilanı