İkinciden sonra ne olduysa

O espriyi başa alalım
Bir daha güleyim, umutlanıyorum
Unutacağım şeyler söyleyeyim, düşler
Şurada iki ağaç var, kale olsun
Çok zaman kalmışçasına, top koşturayım.

Bu yoldan yürümeyeyim, o köprüden
Çok düşünce düşürdüm
Üstüne basmayalım kırıkların.

Geçmişle hesaplaşmak istemem
Neden diye sormak işe yaramıyor
Geleceği ikna etmekten yoruldum
Kendimi ikna etmekten, bir şeylere
Pek çok şeye, belki daha çok şeye
Neye bilmem ama, bir şeylere yenildim.

Sigara içerken, çay karıştırıyordum
Uzaylıları bekliyordum balkonumda
Kötü insanlar dizilerde olur, televizyon bile izlemiyordum
İkinci sigaramı yakmaya çalışırken
Ne olduysa oldu
Bir hengamenin içinde buldum kendimi
Şimdi, güneşi ve havayı yumrukluyorum

Halbuki ben savaşmak bilmem
Mutlu ol, duman al, ateş
En çok kim gülerse, o kazansın

Yorumlar

  1. Yine açtım müziği okudum bi güzel ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. Hiç okuyamadım bu ara. Çok şey kaçırmışım. Geriye dönüp, okuyayım hepsini.
    Elinize sağlık. Çok güzel demekten yoruldum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim, efendim! :)

      Sil
  3. "Geleceği ikna etmekten yoruldum
    Kendimi ikna etmekten, bir şeylere"
    Tüm hayatım boyunca durmaksızın hissettiğim ve kaçmaya çalıştığım şey.
    Sanırım biz bu savaşta çoktan yenildik, efendim! :) Balkonda uzaylıları beklerken! Olsun! Şekilli! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok bekledik, efendim, hem de çok... :)
      Yenildik ama... Şekilli!!! :)
      Bu şahane yorumunuz için çok teşekkür ederim!!! :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Youtuber iş ilanı

Gazeteci iş ilanı