Gazeteci iş ilanı

Gasteci olmak istermisiniz?

***

-Gıda müğendisliği (ciddiyim) mi okudunuz? Bilgisayar müğendisimisiniz? Modacımısınız? Hatta, doktormusunuz? Hiçbirimisiniz? Güzel, yeterki gazetecilik okumamış olun; böylece tam aradığımız niteliklere sahipsiniz demektir.

-Söyleşinin röportaj olduğunu zannediyorsunuz mu?
-Bizim gibi Türkçeye hakimmisiniz?
-İmla hataları en büyük düşmanınızmı?
-Gündemi takip ediyormusunuz?
-Bayram yaklaşıyor, büyük bir gastecilik haberine imza atarak, baklava haberi yapabilirmisiniz?

***

-Üniversitenin ilgisiz bölümlerinden mezun BAYAN
-Prezantabl, BAYAN
-Giyimine özen gösteren, BAYAN
-Diksiyonu züper, BAYAN
-Seyahat engeli olmayan BAYAN
-Yeni mezun ama on yıl deneyimi olan BAYAN
-Fotoşop bilen BAYAN
-Haber fotoğrafçılığında kendine güvenen ve ya instagramda geliştirmiş BAYAN
-Reklam da alabilcek olan, BAYAN
-Muhabir, editör, fotomuhabir, reklamcı, sinemacı, simitçi, limoncu arıyoruz.

(İletişim okuyanların CV'si değerlendirilmeyecektir.)

***

CV'leri şu adrese gönderiniz: ayricabayandegilkadinulanodingil@gmail.com

Yorumlar

  1. :D :D :D
    ya üzülsem mi gülsem mi bilemedim, acı ama gerçek bu ve çok saçma!... işveren de saçma,iş yerleri de saçma kimsenin bir şey bildiği becerdiği yok da işte gelmişler bir şekilde oralara...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dünyanın çivisi çıktı, efendim, inanın ben de bazen gülsem mi ağlasam mı - bilmiyorum :)

      Sil
  2. En çok da sinir olduğum şu: "Yeni mezun ama on yıl deneyimi olan BAYAN"
    Nokta atışı olmuş, ellerinize sağlık. Bence ne gülelim, ne ağlayalım. Sövelim sadece.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sövmek... Kesinlikle, ağlamaktan da gülmekten de daha iyi bir fikir, efendim :D
      Çok teşekkür ederim değerli yorumunuz için! :)

      Sil
  3. Gülüp gülmemekte kararsız kaldım ama ağlanacak halimize güleceğim; çünkü bunu zaten hep yapıyoruz :) Sadece gazetecilik için değil diğer iş kollarında da çok saçma şeyler var. Gerçi senden istenilenler de baya baya saçmalıkta nirvanaya ulaşmışlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma, dostum, ne yazık ki saçmalığın en tepesindeyiz :D
      Haklısın, bu şekilde gülmelere alıştık artık :)
      Teşekkürler değerli yorumun için! :)

      Sil
  4. Hahahahah:)) Ben bunu paylaşmak istiyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, efendim :D

      Sil
  5. Merhaba.
    Oldum olası "Yeni mezun ama en az 5-10 yıl tecrübeli" ifadesini yıllarca anlayamadım. Yazınız çok iyi anlatmış. kaleminize sağlık. :)
    Haa hatırladım! Bir iş görüşmemde şantiye şefliği ilanıydı. Beni bir muhasebeci sınava tabi tuttu aklı sıra ve İşe alındım ve hemen arkasından patronla tanıştırıldım; patron hayırlı olsun dedikten sonra ilk talimatını verdi: "Sabahleyin erkenden kalkacaksın bir general gibi ordunun başına geçeceksin ve önünde yürüyeceksin." Güleyim mi ağlayayım mı bilemeden düşüne düşüne çıkmıştım odadan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, Halil Bey! :)
      Bu anlattığınız olay beni çok güldürdü açıkçası, bir o kadar da üzüldüm...
      O muhatap olduğunuz kişi hangi marka vodka kullanıyor? :D
      Değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim :)

      Sil
  6. İletişim okuyanların yarasına tuz basan bir yazı! :)
    Niye mezun oluyorum ben? Vallahi bitsin artık bu çile, diye!
    mail adresi güzelmiş :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maili dikkat etmenize çok sevindim, gerçekten! :D
      Gözünüzden kaçmamış, teşekkürler! :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Youtuber iş ilanı